Alianta. Managementul talentelor in era conectivitatii

29,00 RON
Monedă
niciunul

Ca manager, iti doresti de la angajatii tai sa te ajute sa transformi compania si, astfel, s-o pregatesti pentru viitor. Ca angajat, iti doresti ca organizatia sa te sustina sa ai o cariera de succes. Acest scenariu cu castigatori de ambele parti se va intampla doar daca ambele tabere au incredere una in cealalta si doar daca isi iau angajamentul ca vor investi pentru beneficii de ambele parti. Din pacate insa, in zilele noastre, in mediul de afaceri, increderea a atins cel mai scazut nivel.
Putem recastiga increderea pierduta prin discutii deschise in care sa nu fie trecute cu vederea realitatile economiei moderne. Asa ca, in mod paradoxal, alianta incepe atunci cand managerii recunosc ca angajatii valorosi pot parasi compania, iar angajatii aleg sa vorbeasca deschis despre propriile aspiratii profesionale. Daca veti face din alianta elementul central al strategiei voastre de management al talentelor, nu doar ca veti reinstaura increderea, dar veti putea recruta si retine acele persoane cu spirit antreprenorial de care aveti nevoie intr-o lume ce se transforma rapid.

În stoc
Acțiune
Conectați-vă pentru a câștiga puncte de fidelitate pentru partajare!

Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).

Cumpara acest produs si acumulezi 29 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.

  Ca manager, iti doresti de la angajatii tai sa te ajute sa transformi compania si, astfel, s-o pregatesti pentru viitor. Ca angajat, iti doresti ca organizatia sa te sustina sa ai o cariera de succes. Acest scenariu cu castigatori de ambele parti se va intampla doar daca ambele tabere au incredere una in cealalta si doar daca isi iau angajamentul ca vor investi pentru beneficii de ambele parti. Din pacate insa, in zilele noastre, in mediul de afaceri, increderea a atins cel mai scazut nivel.
 Putem recastiga increderea pierduta prin discutii deschise in care sa nu fie trecute cu vederea realitatile economiei moderne. Asa ca, in mod paradoxal, alianta incepe atunci cand managerii recunosc ca angajatii valorosi pot parasi compania, iar angajatii aleg sa vorbeasca deschis despre propriile aspiratii profesionale. Daca veti face din alianta elementul central al strategiei voastre de management al talentelor, nu doar ca veti reinstaura increderea, dar veti putea recruta si retine acele persoane cu spirit antreprenorial de care aveti nevoie intr-o lume ce se transforma rapid.
  Acest ghid indraznet, dar practic pentru manageri si directori executivi va va oferi instrumentele necesare ca sa recrutati, sa coordonati si sa retineti acei angajati de care compania are nevoie pentru a se dezvolta intr-o lume a inovatiei constante si a schimbarii in ritm accelerat.
  Alianta surprinde esenta dezvoltarii moderne de talente: increderea si crearea de valoare reciproca ii ajuta atat pe angajator, cat si pe angajat sa faca fata competitiei externe. Autorii creeaza cadrul necesar atat marilor companii, cat si firmelor abia infiintate pentru a-si dezvolta mai eficient angajatii, construind, in acelasi timp, o echipa puternica. - Jeffrey R. Immelt, Presedinte si CEO, General Electric
  Angajatii motivati reprezinta cheia succesului in fiecare domeniu de activitate. Alianta este o carte extraordinara ce prezinta exemple din lumea reala despre cum sa ne asiguram loialitatea si sa le inspiram creativitate unor echipe de succes pe termen lung. - Kenneth I. Chenault, Presedinte si CEO, American Express
 In 2003, in sufrageria sa din Mountain View, California, Reid Hoffman a cofondat LinkedIn, cel mai mare serviciu de socializare profesionala. In prezent, LinkedIn numara peste trei sute de milioane de membri din 200 de tari din lume. In 2009, Hoffman s-a alaturat Greylock Partners, un fond important de investitii din Silicon Valley. Printre investitiile sale se numara Airbnb, Facebook, Flickr si Zynga. A studiat la Stanford si a absolvit un masterat in filosofie la Oxford.

Ben Casnocha este antreprenor si, timp de doi ani, a fost seful de cabinet al lui Reid Hoffman la LinkedIn si Greylock Partners. Este fondatorul Comcate, Inc., o companie de programe de e-guvernare. PoliticsOnline l-a numit unul dintre „cei mai influenti 25 de oameni din lumea internetului si a politicii”, iar Businessweek, „unul dintre tinerii antreprenori de top ai Americii”. Sustine frecvent conferinte pe tema inovatiei sau a managementului talentelor si a luat cuvantul in fata a sute de companii si asociatii din zeci de tari.

Chris Yeh este vicepresedinte pe probleme de marketing pentru PBworks, cofondator si partener al Wasabi Ventures si a colaborat cu firme nou infiintate din domeniul high-tech inca din 1995. Asa cum a scris in The Start-up of You, Yeh „ajuta oamenii interesanti sa faca lucruri interesante”. Scrie atat pe blogul personal, cat si ca invitat pe site-uri ca TechCrunch, Mashable si VentureBeat. Are peste 2 000 de postari pe subiecte care variaza de la psihologia antreprenoriatului, la cum sa-ti gasesti fericirea in Silicon Valley. Yeh are doua diplome de la Stanford (Ingineria Designului de Produs si Scriere Creativa) si un masterat in administrarea afacerilor de la Harvard Business School.

Mai multe informații
ISBN 978-606-722-180-0
Editura Publica
Data aparitiei 15 iul. 2016
Numar de pagini 152
Tip coperta brosata
Dimensiune [mm] 145x205
Limba romana
Scrie o recenzie
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Te rugăm conectează-te sau Creează-ți cont

Attachments

Gol

TE-AR PUTEA INTERESA SI...