Adjudecat

Autor
John P. Kotter & Lorne A. Whitehead
44,00 RON
Monedă
niciunul

Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. Stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa.

În stoc
Acțiune
Conectați-vă pentru a câștiga puncte de fidelitate pentru partajare!

Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).

Cumpara acest produs si acumulezi 44 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.

In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:

- Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.
- Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.
- Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.
- Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.

John Kotter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! Bill George, profesor de management la Harvard Business School

In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College

Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. Péter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare

 

Mai multe informații
ISBN 978-973-1931-94-4
Editura Publica
Data aparitiei 26 iun. 2017
Numar de pagini 200
Tip coperta brosata
Autor John P. Kotter & Lorne A. Whitehead
Dimensiune [mm] 150x210
Limba romana
Scrie o recenzie
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Te rugăm conectează-te sau Creează-ți cont

Attachments

Gol