Cum urmaresc companiile extraordinare schimbarea radicala continua.
Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant
ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu
nou.
Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).
Cumpara acest produs si acumulezi 38 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.
Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows,
SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas
inaintea competitiei.
Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant
ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu
nou.
Jason Jennings si colaboratorii sai au adunat si studiat 22.000 de materiale constand in reviste,
ziare si articole de blog scrise in ultimii zece ani, identificand afaceri care pur si simplu s-au reinventat.
Au selectat cele mai bune o suta de exemple si i-au intervievat pe cei care au facut posibil procesul de reinventare
in compania lor. Din zecile de mii de pagini de informatii acumulate, au organizat in aceasta carte un set de strategii
invatate de la cei mai buni „reinventatori in serie.
„Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A facut, din nou, o extraordinara munca de cercetare
pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabila si de a avea un profit ridicat.
Ideile sale sunt in acelasi timp practice, neasteptate si puternice. Utilizati-le zilnic pentru a avea succes.”
- Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.
ISBN | 978-606-913-182-4 |
---|---|
Editura | ACT si Politon |
Data aparitiei | 12 mai 2017 |
Numar de pagini | 304 |
Tip coperta | brosata |
Autor | Jason Jennings |
Dimensiune [mm] | 130x200 |
Limba | romana |
Gol
Validate your login
Intră în cont / Cont nou
Intră în contul tău Scriptum și ai acces la toate datele de cont, istoricul comenzilor și punctele de fidelitate.
Dacă încă nu ai un cont, poți să îți faci unul în mai puțin de 2 minute.
Creează un cont nou