Capcanele Facebook-ului - Comunicarea virtuala si efectele ei asupra relatiilor umane

30,00 RON
Monedă
Rating:
99 % of 100
niciunul

Cartea „Capcanele Facebook-ului” ofera o analiza profunda a problematicii comunicarii - nevoia umana de comunicare, elementele componente si tipologia formelor d ecomunicare, relatiile umane in comunicare - cu un accesnt particular pe comunicarea virtuala, mediata de calculator, si a efectelor acesteia asupra individului si relatiilor sale. Bazat pe un amplu studiu sociologic autorul ajunge la cateva concluzii semnificative cu privire la riscurile comunicarii virtuale: dependenta periculoasa, influenta negativa asupra relatiilor personale si de familie, narcisism, depresie, desacralizarea vietii. (Corneliu Constantineanu)

În stoc
Acțiune
Conectați-vă pentru a câștiga puncte de fidelitate pentru partajare!

Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).

Cumpara acest produs si acumulezi 30 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.

Retelele sociale si comunicarea virtuala au schimbat radical dinamica vietii personale a milioane de oameni. Paradoxal, impotriva „promisiunii” de socializare, realitatea virtuala a adus cu sine o izolare ingrijoratoare a persoanei in fata computerului, telefonului sau a tabletei si o retragere a acesteia din interactiunea sociala reala cu semenii. Desi are mii de prieteni virtuali, tanarul zilelor noastre se adanceste tot mai mult intr-o singuratate cutremuratoare. Cartea adreseaza exact aceasta problematica complexa si importanta a societatii contemporane si trage un semnal de alarma extrem d ebinevenit cu privire la capcanele facebook-ului.

Cartea „Capcanele Facebook-ului” ofera o analiza profunda a problematicii comunicarii - nevoia umana de comunicare, elementele componente si tipologia formelor d ecomunicare, relatiile umane in comunicare - cu un accesnt particular pe comunicarea virtuala, mediata de calculator, si a efectelor acesteia asupra individului si relatiilor sale. Bazat pe un amplu studiu sociologic autorul ajunge la cateva concluzii semnificative cu privire la riscurile comunicarii virtuale: dependenta periculoasa, influenta negativa asupra relatiilor personale si de familie, narcisism, depresie, desacralizarea vietii. (Corneliu Constantineanu)

Remus Runcan este licentiat al Universitatii Babes-Bolyai din Cluj Napoca, in domeniul Teologie, specializarea Teologie Baptista Pastorala, din anul 1996. In anul 2002, a primit titlul de Master of Arts la TCM International Institute Viena, Austria. In acelasi an, a absolvit cursul postuniversitar Practica asistentei sociale orientata spiritual, la Universitatea de Vest din Timisoara.
In 2003 a urmat cursul postuniversitar Management competitiv, resurse umane, financiare si marketing, la Universitatea Politehnica din Timisoara. In anul 2016, a sustinut teza de doctorat in cadrul Scolii Doctorale de Sociologie de la Universitatea de Vest din Timisoara, cu tema „Comunicarea virtuala si efectele ei asupra relatiilor umane. Capcanele Facebook-ului”.
In prezent, Remus Runcan este pastor al Bisericilor Baptiste “Maranata” din Timisoara si “Speranta” din Anina si membru al Comunitatii Bisericilor Crestine Baptiste din Timisoara.
Domeniile de interes stiintific sunt legate de: teologie practica, asistenta sociala, comunicare, educatie si Facebook.

—CUPRINS:

Introducere / 33 1. Comunicarea – o perspectiva sociologica / 41 1.1 Definitii ale comunicarii / 41 1.2 Definitii ale comunicarii virtuale / 45 1.3 Nevoia de comunicare / 48 1.3.1 Nevoi de ordin fizic / 50 1.3.2 Nevoi de ordin social / 50 1.3.3 Nevoi de ordin identitar / 51 1.3.4 Nevoi de ordin afectiv / 52 1.3.5 Nevoi de ordin spiritual / 53 1.4 Elementele componente ale comunicarii / 55 1.5 Comunicarea si relatiile umane / 58 1.5.1 Relatiile intre prieteni / 59 1.5.2 Relatiile de familie / 61 1.5.3 Relatiile profesionale / 64 1.5.4 Relatia cu Divinitatea / 66 1.6 Tipologia formelor de comunicare / 69 1.6.1 Comunicarea verbala / 70 1.6.2 Comunicarea nonverbala / 72 1.6.3 Comunicarea de masa / 74 1.6.4 Comunicare si manipulare / 76 1.6.5 Comunicarea virtuala / 81 2. Facebook-ul – varful comunicarii virtuale / 109 2.1 Scurt istoric / 110 2.2 Parintele Facebook-ului: Mark Zuckerberg / 114 2.3 Legatura cu alte retele virtuale / 115 2.4 Oportunitati / 117 2.5 Riscuri / 120 2.5.1 Dependenta – riscul major / 120 2.5.2 Narcisismul / 127 2.5.3 Depresia / 128 2.5.4 Libertinajul sexual / 130 2.5.5 Insatisfactia in familie / 137 2.5.6 Desacralizarea vietii / 139 3. Metodologia de cercetare / 143 3.1 Prezentarea problemei / 143 3.2 Scopul si obiectivele cercetarii / 144 3.3 Ipotezele si operationalizarea conceptelor / 145 3.4 Structura populatiei si esantionul / 149 3.5 Designul cercetarii / 155 4. Ancheta sociologica / 157 4.1 Descrierea instrumentelor / 157 4.2 Descrierea chestionarului / 161 4.3 Pretestarea chestionarului / 162 4.4 Colectarea datelor / 163 4.5 Analiza fiabilitatii scalelor folosite / 164 4.6 Rezultatele cercetarii cantitative / 170 4.6.1 Prezentare descriptiva a datelor obtinute / 170 4.6.2 Prezentarea corelatiilor si testarea ipotezelor /197 5. Interviul de grup (focus grup) / 269 5.1 Esantionarea / 270 5.2 Ghidul de interviu / 271 5.3 Rezultate obtinute / 272 6. Limitele cercetarii si directii viitoare / 293 6.1 Limitele cercetarii cantitative / 293 6.2 Limitele cercetarii calitative / 294 7. Concluzii generale si recomandari / 297 7.1 Concluzii teoretice / 297 7.2 Concluziile anchetei sociologice / 299 7.3 Concluziile interviului de grup / 303 7.4 Recomandari / 305 Bibliografie / 309 Anexe / 328

Mai multe informații
Data aparitiei 25 apr. 2016
Scrie o recenzie
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Te rugăm conectează-te sau Creează-ți cont

Attachments

Gol