Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evoluţiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 Porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.
Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).
Cumpara acest produs si acumulezi 30 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.
Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evoluţiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 Porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.
10 principii esentiale pentru intreprinzatori
1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei
10 studii de caz despre companii de succes
50 liste de control pentru temele abordate in carte
Experienta autorului de peste 20 de ani in dezvoltarea afacerilor din Romania si din alte tari adauga o valoare deosebita acestei carti, principiile de business prezentate fiind implementate si validate in practica de sute de ori.
Imre Kulcsar, Director Fundatia ROMCOM
Mario Bruhlmann este licentiat in stiinte economice si absolvent Executive MBA in management international la Universitatea din Bern. De origine elvetian, este consultant de afaceri si expert in dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii - in special in economii emergente. De asemenea, este fondatorul Swiss Consulting Group, companie de consultanţa in afaceri, care a dobandit un portofoliu de clienti impresionant. In Romania este cunoscut pentru implicarea sa in cadrul grupului ROMCOM, in calitate de presedinte, si in cadrul Facultatii de Management a Universitatii Emanuel din Oradea.
ISBN | 9789731813417 |
---|---|
Editura | Scriptum |
Data aparitiei | 25 oct. 2011 |
Numar de pagini | 256 |
Tip coperta | softcover |
Autor | Mario Bruhlmann |
Dimensiune [mm] | 145X205 |
Limba | romana |
Gol
Validate your login
Intră în cont / Cont nou
Intră în contul tău Scriptum și ai acces la toate datele de cont, istoricul comenzilor și punctele de fidelitate.
Dacă încă nu ai un cont, poți să îți faci unul în mai puțin de 2 minute.
Creează un cont nou