Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun

Descriere

  Aceste persoane nu au fost doar curajoase și remarcabile, ci inconfundabile. Au știut că, atunci când încerci să fii cel mai bun, rămâi legat de definițiile altora pentru succes. Pe de altă parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decât de o singură persoană. În consecință, concurența devine irelevantă. Gândiți-vă la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creații inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marcă de autenticitate.
  Am scris această carte cu speranța că voi putea să vă ajut să renunțați la așteptările convenționale și să creați ceva care să fie cât de semnificativ, plăcut și unic se poate. Fie că sunteți antreprenori, artiști sau o persoană care își dorește să-și pună amprenta asupra lumii, eu sper ca poveștile din Inconfundabil să vă ofere inspirația de a vă croi propriul drum.
  Dacă ești interesat de celebritate pe termen scurt și de glorie trecătoare, atunci ești mai câștigat cu emisiuni de tip reality-show și cu cea mai nouă rețea socială. Dacă îți dorești să schimbi lumea, această carte îți va oferi inspirație, te va încuraja și te va pregăti. Poveștile sunt intense și sfaturile, excelente.
Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ şi „Startup de 100 $“
  Motivația intrinsecă puternică reprezintă fundația oricărui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundații. Citește-o!
Steven Pressfield, autor al „The War of Art“
Srinivas a scris un bilet de învoire captivant și plin de inspirație și pasiune pentru ca tu să poți să spui adevărul și să-l trăiești. Iar aceasta este singura monedă de schimb pe care o avem în lumea asta schimbătoare și concurențială.
Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ şi „Escape from Cubicle Nation“
  Nu te mai chinui să fii mai bun decât restul. Succesul autentic înseamnă să creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ți propune să fii cel mai bun – propune-ți să fii unic.
  Eram în cercul vicios corporatist. În urmă cu șapte ani, tocmai terminasem un MBA și speram să fac ceva creativ, care să conteze. Însă locurile de muncă sterile, din universul corporațiilor, în care mă trezeam captiv aveau nevoie de oameni care să se supună normelor. Obosit fiind să tot încerc să nu mă scufund, am decis să mă las purtat de val – am abandonat goana după cucerirea ierarhiei corporatiste ca să mă dedic visului de a învăța să fac surf.
  Cu siguranță că acest pas nu a fost o mișcare „înțeleaptă” pentru cariera mea. Dar goana după valuri mi-a oferit inspirație și mi-a dat curaj să urmăresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul că am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul următorilor șase ani mi-a servit drept educație la cel mai înalt nivel: am aflat modul în care invitați ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek și Danielle LaPorte și-au bătătorit propriile căi și în care au rezistat presiunii de a face chestii convenționale.
-SRINIVAS RAO

Ultimele Recenzii

Nu este nici o recenzie la aceasta carte. Ai putea fi primul care adauga o recenzie!

Scrie recenzia ta

Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun

Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
Close
Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.

Inconfundabil. De ce este mai bine sa fii unicul in loc de cel mai bun

  Aceste persoane nu au fost doar curajoase și remarcabile, ci inconfundabile. Au știut că, atunci când încerci să fii cel mai bun, rămâi legat de definițiile altora pentru succes. Pe de altă parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decât de o singură persoană. În consecință, concurența devine irelevantă. Gândiți-vă la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creații inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marcă de autenticitate.
  Am scris această carte cu speranța că voi putea să vă ajut să renunțați la așteptările convenționale și să creați ceva care să fie cât de semnificativ, plăcut și unic se poate. Fie că sunteți antreprenori, artiști sau o persoană care își dorește să-și pună amprenta asupra lumii, eu sper ca poveștile din Inconfundabil să vă ofere inspirația de a vă croi propriul drum.
- SRINIVAS RAO

35,00 Lei

Valabilitate: In stoc

35,00 Lei

Acest produs iti aduce 35 puncte de fidelitate.

More
Less
Adauga la Wishlist

Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.
ISBN:
978-606-722-237-1
Editura:
Publica
Data aparitiei:
Numar de pagini:
224
Tip coperta:
brosata
Autor:
Dimensiune [mm]:
145x205
Rasfoieste cartea:
N/A
Limba:
Limba Romana