Manager 80/20

Descriere

CE ESTE PRINCIPIUL 80/20?
Principiul 80/20 reprezinta observatia faptului ca un numar mic de evenimente genereaza majoritatea efectelor. 80% din consecinte decurg din 20% din totalul cauzelor sau 80% din rezultate decurg din 20% din totalul actiunilor. 20% din sportivii profesionisti vor castiga 80% din premiile competitiilor;
Veti purta 20% sau mai putin din hainele dumneavoastra peste 80% din timp; Doar 20% din calatoriile dumneavoastra cu masina vor inregistra peste 80% din totalul kilometrilor de bord; Doar 20% din timpul dumneavoastra va genera peste 80% din rezultatele utile; 20% din indeciziile dumneavoastra va vor conduce 80% din succes si fericire (sau opusul acestora).
Principiul va permite sa va concentrati pe cauzele bune, sa va descotorositi de cele rele si sa uitati de marea masa a celor neinsemnate si slabe, care creeaza mult zgomot si nu duc decat la confuzie. Spre exemplu, Apple a studiat mp3 playerele, identificand 20% din functionalitati pe care 80% din utilizatori le folosesc efectiv, si si-au dat seama cum sa implementeze acele functionalitati mai bine ca oricine. Aproximativ patru cincimi din profitul dumneavoastra va proveni de la numai o cincime dintre clienti, acestia fiind clientii de baza. Ei sunt absolut esentiali pentru viitorul firmei dumneavoastra. Una din greseli este sa considerati majoritatea clientilor ca fiind importanti, insa doar clientii de baza conteaza cu adevarat. Tim Ferris, autorul bestsellerului „The 4-Hour Work Week”(4 ore saptamana de lucru): „Principiul 80/20 este piatra de temelie a traiului bazat pe rezultate. Cititi aceasta carte noua si folositi-o.”
Jim Lawrence, director executiv Rothschild North America: „Este momentul ca managerii sa nu mai piarda timpul cu birocratia si sa inceapa sa lucreze la cateva aspecte care conteaza in crearea de valoare. Aceasta carte arata exact modul in care se face.”
Lord Smith de Finsbury, presedinte al Agentiei de Mediu: „Richard Koch vede atat de clar ca o buna gestionare si un bun leadership vin din interior si ca talentul eliberator din tine si din ceilalti este cheia succesului. Aceasta este o carte care trebuie citita de oricine vrea sa fie un lider grozav si sa obtina rezultate extraordinare.”
Richard Koch este autorul bestsellerului „Principiul 80/20”, care s-a vandut in peste un milion de exemplare si a fost publicat in 31 de limbi. El este atat antreprenor cat si investitor de mare succes, printre companiile sale numarandu-se Filofax, Plymouth Gin, Belgo, Betfair. Initial, autorul a fost partener la Bain&Company si co-fondator al LEK Consulting. Este britanic si locuieste in Portugalia.

Ultimele Recenzii

Nu este nici o recenzie la aceasta carte. Ai putea fi primul care adauga o recenzie!

Scrie recenzia ta

Manager 80/20

Manager 80/20
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
Close

Altii au cumparat si

Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.

Manager 80/20

Zece metode pentru a deveni un lider grozav


Cei care inteleg lumea haotica in care traiesc astazi, sunt deja pe jumatate invingatori in lupta de a deveni manageri mult mai eficace. Cartea va va face sa descoperiti multe perspective surprinzatoare, precum faptul ca managerii au nevoie de o parghie daca vor ca un mic efort sa duca departe, in materie de rezultate. Vor fi analizate sapte surse de declansare a parghiilor.
Cei mai de succes manageri fac mai mult decat sa se ajute pe ei insisi. Managerii care sunt respectati (si adesea iubiti) aloca ceva timp in fiecare saptamana pentru a-si incuraja, sprijini si indruma oamenii. Un manager eficace reduce numarul sarcinilor angajatilor, oferindu-le libertatea de a face ceea ce stiu sa faca cel mai bine.
Toate carierele de succes pot fi reduse la cateva decizii critice, dar esentiale. Progresul exceptional decurge din combaterea lenei dublate de educatie cu gandirea inteligenta si ambitia extrema.
Richard Koch s-a lansat in afaceri acum mai bine de patruzeci de ani. In anii ’70 era prea putina munca manageriala de facut. Astazi cuvintele de ordine sunt excelenta operationala, ceea ce inseamna costuri din ce in ce mai mici; standardizare, ceea ce inseamna producerea si vanzarea de bunuri intr-un mod cat de ieftin posibil si depersonalizarea tuturor lucrurilor; profitabilitate, ceea ce inseamna ca cineva anume trage ponoasele de fiecare data cand profiturile scad…si se prea poate ca acel cineva sa fiti chiar dumneavoastra.

33,00 Lei

Valabilitate: In stoc

33,00 Lei

Acest produs iti aduce 33 puncte de fidelitate.

More
Less
Adauga la Wishlist

Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.
ISBN:
978-606-8739-80-9
Editura:
ACT si Politon
Data aparitiei:
Numar de pagini:
287
Tip coperta:
brosata
Autor:
Dimensiune [mm]:
130x200
Rasfoieste cartea:
N/A
Limba:
Limba Romana