Reinventatorii

Descriere

Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows,
SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas
inaintea competitiei.


Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant
ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu
nou.


Jason Jennings si colaboratorii sai au adunat si studiat 22.000 de materiale constand in reviste,
ziare si articole de blog scrise in ultimii zece ani, identificand afaceri care pur si simplu s-au reinventat.
Au selectat cele mai bune o suta de exemple si i-au intervievat pe cei care au facut posibil procesul de reinventare
in compania lor. Din zecile de mii de pagini de informatii acumulate, au organizat in aceasta carte un set de strategii
invatate de la cei mai buni „reinventatori in serie.


„Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A facut, din nou, o extraordinara munca de cercetare
pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabila si de a avea un profit ridicat.
Ideile sale sunt in acelasi timp practice, neasteptate si puternice. Utilizati-le zilnic pentru a avea succes.”
- Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.

Ultimele Recenzii

Nu este nici o recenzie la aceasta carte. Ai putea fi primul care adauga o recenzie!

Scrie recenzia ta

Reinventatorii

Reinventatorii
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
  • Apasa pe stea pentru a da o nota.
Close
Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.

Reinventatorii

Cum urmaresc companiile extraordinare schimbarea radicala continua.


Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant
ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu
nou.

38,00 Lei

Valabilitate: In stoc

38,00 Lei

Acest produs iti aduce 38 puncte de fidelitate.

More
Less
Adauga la Wishlist

Share si aduna puncte de fidelitate

Logheaza-te la Contul tau pentru a aduna mai multe puncte de fidelitate atunci cand promovezi acest site pe retelele tale favorite de socializare.
ISBN:
978-606-913-182-4
Editura:
ACT si Politon
Data aparitiei:
Numar de pagini:
304
Tip coperta:
brosata
Autor:
Dimensiune [mm]:
130x200
Rasfoieste cartea:
N/A
Limba:
Limba Romana