La fel ca in viata personala, si la locul de munca dinamica relatiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman in celebra sa teorie a celor „cinci limbaje“. Si la serviciu trebuie sa stim cum sa comunicam si sa intelegem felul in care felul in care se exprima cei de langa noi.
Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).
Cumpara acest produs si acumulezi 45 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.
La fel ca in viata personala, si la locul de munca dinamica relatiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman in celebra sa teorie a celor „cinci limbaje“. Si la serviciu trebuie sa stim cum sa comunicam si sa intelegem felul in care felul in care se exprima cei de langa noi.
Fie ca lucram in acelasi birou cu alti douazeci de colegi sau colaboram de la distanta, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalti sa inteleaga exact ce ne dorim de la ei si de la organizatie in ansamblu. Prin exemple concrete si chestionare concepute dupa multi ani de cercetari, autorii acestei carti ne pun la dispozitie nu doar o imagine clara a modelelor fundamentale de comunicare in diverse organizatii, profit si nonprofit, ci si modalitati eficiente prin care sa le aratam superiorilor sau subalternilor ca le apreciem meritele.
In majoritatea organizatiilor, cele mai mari probleme apar pentru ca angajatii nu se simt apreciati. Aceasta carte va arata cum sa le rezolvati.
– Fired Up! Culture
Dupa douazeci de ani in care am instruit lideri de toate nivelurile si am contribuit la specializarea a mii de traineri din intreaga lume, consider ca doua sunt lucrurile care ii fac pe oameni sa dea tot ce au mai bun: sa le recunosti unicitatea si sa le spui ca munca lor conteaza.
– AMY RUPPERT, International Coaching Federation
Intelegerea celor cinci limbaje ale aprecierii la locul de munca a fost esentiala pentru succesul pe care l-am avut in construirea unei echipe puternice si in mentinerea unui mediu de lucru pozitiv.
– MICHELLE SUTTER, directoare de vanzari, Holland America Line
ISBN | 9786064408679 |
---|---|
Editura | Curtea Veche |
Data aparitiei | 23 aug. 2021 |
Numar de pagini | 240 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | Gary Chapman |
Dimensiune [mm] | 130 x 200 |
Limba | romana |
Gol
Validate your login
Intră în cont / Cont nou
Intră în contul tău Scriptum și ai acces la toate datele de cont, istoricul comenzilor și punctele de fidelitate.
Dacă încă nu ai un cont, poți să îți faci unul în mai puțin de 2 minute.
Creează un cont nou