Este unul dintre misterele predarii: De ce unii elevi "pricep", iar altii nu?
In aceasta carte, Betty K. Garner aduce in centrul atentiei de ce le e dificil elevilor si ce pot face profesorii pentru a-i ajuta sa invete singuri. Dificultatile in citire, memorare, atentie sau in urmarea instructiunilor nu sunt motivele pentru care elevii esueaza, ci sunt simptomele adevaratei probleme: structuri cognitive nedezvoltate - procesele mentale necesare pentru a conecta noile informatii cu cunostintele anterioare; organizarea informatiei in modele si relatii; formularea de reguli care ajuta procesarea informatiei automat, rapid si previzibil; principiile abstracte generale care le permit sa transfere si sa aplice invatarea.
Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).
Cumpara acest produs si acumulezi 24 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.
Este unul dintre misterele predarii: De ce unii elevi "pricep", iar altii nu?
In aceasta carte, Betty K. Garner aduce in centrul atentiei de ce le e dificil elevilor si ce pot face profesorii pentru a-i ajuta sa invete singuri. Dificultatile in citire, memorare, atentie sau in urmarea instructiunilor nu sunt motivele pentru care elevii esueaza, ci sunt simptomele adevaratei probleme: structuri cognitive nedezvoltate - procesele mentale necesare pentru a conecta noile informatii cu cunostintele anterioare; organizarea informatiei in modele si relatii; formularea de reguli care ajuta procesarea informatiei automat, rapid si previzibil; principiile abstracte generale care le permit sa transfere si sa aplice invatarea.
Fiecare capitol se refera la o structura cognitiva cheie si exemplifica prin ilustratii reale modul in care elevii construiesc sensul, folosindu-se de recunoastere, memorare, conservarea constantei, clasificare, orientare spatiala, orientare temporala si gandirea metaforica. Tehnicile simple ale autoarei pun accent pe constiinta reflexiva si pe vizualizare. Ajutandu-i pe elevi sa fie constienti de ceea ce le spun simturile, incurajandu-i sa vizualizele informatia pentru procesare si indemnandu-i sa puna intrebari si sa descopere solutii pe cont propriu, profesorii pot sa ii ajute cel mai bine sa-si dezvolte uneltele de care au nevoie pentru:
- A aduna, a organiza si a da sens informatiei
- A deveni preocupati cognitiv si motivati in interior pentru a insusi
- A experimenta invatarea ca un proces dinamic de creare si schimbare
Sugestiile de utilizare a acestor tehnici in fiecare zi, la clasa, sfaturile pentru planificarea lectiei in scopul preocuparii cognitive si sugestiile pentru a face o cercetare reflexiva extind aplicatiile practice ale cartii. Folositi-o nu doar pentru a-i ajuta pe elevii carora le e greu sa treaca de barierele ascunse, ci si pentru a-i echipa pe elevi pe viata.
ISBN | 978-973-1734-10-1 |
---|---|
Editura | Alfa Omega Publishing |
Data aparitiei | 5 feb. 2009 |
Numar de pagini | 154 |
Tip coperta | Soft cover |
Autor | Betty K. Garner |
Dimensiune [mm] | 130 x 210 |
Limba | romana |
Gol
Validate your login
Intră în cont / Cont nou
Intră în contul tău Scriptum și ai acces la toate datele de cont, istoricul comenzilor și punctele de fidelitate.
Dacă încă nu ai un cont, poți să îți faci unul în mai puțin de 2 minute.
Creează un cont nou