Clienti pe viata

Autor
Carl Sewell, Paul B. Brown
28,00 RON
Monedă
niciunul

Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul.Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.

În stoc
Acțiune
Conectați-vă pentru a câștiga puncte de fidelitate pentru partajare!

Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).

Cumpara acest produs si acumulezi 28 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.

Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc.

Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul.Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.

„Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School „Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.” Tom Peters O carte pe care o citesc toti angajatii Autonom, pe care o recomandam cu drag celor care isi pretuiesc clientii si doresc sa livreze servicii peste asteptari. Dan Stefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car

Mai multe informații
ISBN 9786067220353
Editura Publica
Data aparitiei 1 ian. 2015
Numar de pagini 288
Tip coperta brosata
Autor Carl Sewell, Paul B. Brown
Dimensiune [mm] 105x175
Limba romana
Scrie o recenzie
Doar utilizatorii înregistrați pot scrie recenzii. Te rugăm conectează-te sau Creează-ți cont

Attachments

Gol

TE-AR PUTEA INTERESA SI...
CUMPARAT DESEORI IMPREUNA CU...