Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.
Recomanda-ne pe retelele de socializare și acumulezi 1 punct
de fidelitate pentru fiecare recomandare (maxim 5 pe zi).
Cumpara acest produs si acumulezi 47 puncte de fidelitate.
Scrie o recenzie si acumulezi 100 puncte de fidelitate.
Punctele de fidelitate acumulate, pot fi folosite la plata comenzilor tale. Detalii aici.
Afla primul cand este reducere de pret la acest produs. Click pe butonul de clopotel.
Pentru informatii sau alte detalii ne poti contacta si pe chat.
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali. Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.
”Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.”
Guy Kawasaki
Cartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential. – Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
– Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice
Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple.
– Steve Wozniak, co-fondator Apple
Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace.
– Michael Gartenberg, director Gartner
ISBN | 9786068360003 |
---|---|
Editura | Publica |
Data aparitiei | 1 ian. 2012 |
Numar de pagini | 280 |
Tip coperta | paperback |
Autor | Guy Kawasaki |
Dimensiune [mm] | 145x205 |
Limba | romana |
Gol
Validate your login
Intră în cont / Cont nou
Intră în contul tău Scriptum și ai acces la toate datele de cont, istoricul comenzilor și punctele de fidelitate.
Dacă încă nu ai un cont, poți să îți faci unul în mai puțin de 2 minute.
Creează un cont nou