Intrebari frecvente

Mai jos ai o lista cu cele mai frecvente intrebari primite pe diverse teme. Daca, dupa ce citesti aceasta lista, nu gasesti raspunsul la intrebarea ta, te rog sa ne contactezi cum iti e mai comod folosind informatiile de contact.

Cum comand on-line?

Pot sa comand fara sa imi fac cont?

De ce sa imi fac un cont?

Cum fac login?

Cum imi fac cont?

Cum modific datele contului meu?

Pot sa imi resetez parola?

Beneficiez de garantie la produsele comandate?

Beneficiez de garantia satisfactiei? / Pot sa returnez produsele comandate?

Ce fac daca am produsele in cos, dar nu pot plasa comanda?

Am primit un card cadou Scriptum. Cum pot sa-l folosesc?

Cum acumulez puncte de fidelitate?

Pot modifica o comanda?

Cum platesc?

Cum se face livrarea?

Cat dureaza livrarea?

Care sunt taxele de livrare?

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

De ce nu reusesc sa platesc comanda on-line cu cardul?

Stocurile sunt actualizate? Ce fac daca vreau sa comand un produs care nu este in stoc?

Pot anula o comanda?

Pot beneficia de reduceri?

Pot avea incredere in voi?

Livrarea produselor se face din stoc?

Ce se intampla cu datele mele personale?

Pot comanda si prin telefon?

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Pot adauga in cos produse din domenii diferite?

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Pot vedea pretul si in alte valute sau doar in RON?

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Am primit un card cadou si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac?

Am pierdut cardul cadou. Cum il recuperez?

Care este avantajul unei comenzi online?

Ce se intampla cu cardul cadou daca returnez produsul?

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Ce sa fac daca nu am primit cardul cadou comandat?

Nu am primit factura. Ce fac?

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?

Pentru a putea plasa o comanda prin intermediul site-ului nostru, trebuie sa detii un cont de client la noi. Prin intermediul acestuia se va derula ulterior comunicarea dintre noi. Cauta produsul dorit in campul de cautare sau navigheaza in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga sau sus in pagina. Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului „Adauga in cos”. Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. Dupa adaugarea produselor, selectand „Cosul meu”, poti sa revezi lista produselor adaugate in cos, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau la toate produsele. Tot aici, vei alege una dintre variantele de livrare disponibile.Prin apasarea butonului „Pasul urmator” vei continua procesul de comanda pana la finalizarea ei. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii. Preturile sunt exprimate in moneda selectata de tine si includ TVA. Informatiile de pe site sunt prezentate sub rezerva erorilor de redactare sau tipar, iar culorile produselor prezentate pot fi influentate de rezolutia pozelor. In situatia preturilor promotionale ofertele nu se pot cumula.Sigur ca poti sa comanzi si telefonic. Datele noastre de contact si orarul le gasesti aici (link contact).Mai multe detalii referitoare la cum comand, gasesti aici (Link Cum comand)

Nu poti sa plasezi o comanda in libraria Scriptum online fara sa ai un cont creat aici.

Ca sa stii mereu care este statusul comenzilor tale: urmaresti procesul comenzilor tale direct din contul tau. Scazi considerabil timpul de inregistrare al unei comenzi pentru ca nu mai trebuie sa completezi de fiecare data datele de livrare. Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale si ai evidenta achizitiilor facute la noi. Aduni puncte valorice la fiecare comanda, poti vedea cate puncte ai si cum le-ai folosit pana acum. Poti sa iti creezi Wishlist cu produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promotii si ai parte de oferte personalizate. Poti acorda nota produselor cumparate si sa ne lasi comentarii legate de comenzile tale si primesti puncte valorice cadou. Poti face recenzii la produse si primesti puncte valorice cadou. Poti beneficia de oferte de pret speciale, oferite doar clientilor care au cont. In acelasi cont de client, suplimentar detaliilor tale de cumparator persoana fizica, poti salva si datele de persoana juridica (oricate firme doresti). De asemenea, poti stoca mai multe adrese de livrare. Avand toate datele la indemana, orice comanda se poate trimite sigur si rapid. Poti sa ai access la toate informatiile si configurarile tale si sa le modifici cum doresti. Nu poti sa plasezi o comanda in libraria Scriptum online fara sa ai un cont creat aici.Iti garantam confidentialitatea datelor salvate in contul de client. Detalii in sectiunea Politica de confidentialitate.

Daca ai deja cont la noi, nu trebuie decat sa accesezi CONTUL MEU in meniul din partea de sus a paginii si sa introduci e-mailul tau si parola setata si esti in cont.

Ca sa iti creezi un cont nou e simplu si rapid. Selectezi CONTUL MEU in meniul din partea de sus a paginii, alegi optiunea CONT NOU si apoi ti se vor cere cateva informatii Prenume* Nume* Adresa de e-mail* Parola* Confirma Parola* Inscrie-te la newsletter-ul nostru pentru a primi noutati si oferte speciale *Campurile marcate cu asterisc sunt obligatoriiUlterior, inainte de prima comanda, va trebui sa introduci adrese de livrare si detalii de facturare. In timp, vei putea adauga oricate adrese de livrare sau date de facturare, dupa cum ai nevoie.

Autentifica-te in contul tau si vei avea access la absolut toate datele tale. Poti sa vezi datele tale personale salvate, poti sa le modifici dupa cum doresti.

Ai uitat parola de acces in cont?Nici o problema, o poti reseta. Introdu adresa de email in procesul de logare si apoi acceseaza linkul Ai uitat parola?, dupa care urmeaza pasii de acolo. La final vei primi un mesaj pe adresa ta de email cu un link unde iti vei putea reseta parola si vei putea sa te bucuri din noi de beneficiile serviciilor Scriptum.

La orice produs comandat online si livrat de noi, beneficiezi de garantie. Asta inseamna ca, daca la livrare coletul a fost intact pe exterior insa la despachetare constati ca e defect, spart, rupt, sau nu se ridica la nivelul asteptarilor tale de calitate, noi ti-l inlocuim fara nici un cost pentru tine. Conditia principala este ca la returnare, produsele sa fie in aceeasi stare ca si la livrare.Daca ambalajul exterior este distrus la livrare, te rog sa sesizezi curierul sau factorul postal si sa refuzi primirea. Acele produse nu intra in garantie ci trebuiesc compensate de firma care a efectuat transportul.

Daca nu esti satisfacut de produsul cumparat de la noi, sau daca din diverse motive te razgandesti, ai dreptul ca in termen de 14 zile sa il returnezi. Numaratoarea acestor zile incepe din momentul in care ai primit produsul, pana in ziua in care il returnezi. Pentru a putea demonstra aceasta perioada de timp, este obligatoriu sa pastrezi atat actele de primire cat si cele de retur a coletului. Taxele postale de retur va trebui sa le acoperi tu. Noi iti vom inapoia banii in termen de 30 de zile de la retur. Trebuie doar sa ne contactezi si sa ne spui ca vrei sa faci acel retur.Conditia principala este ca la returnare, produsele sa fie in aceeasi stare ca si la livrare, adica neciobite, rupte, sparte. Cartile nu trebuie sa aiba colturile indoite, cotorul deteriorat, pete pe coperta sau pe pagini, uzura in urma citirii.

Comanda nu poate fi plasata in urmatoarele situatii: - Nu esti logat in contul tau - Valoarea comenzii este sub valoarea minima acceptata - Nu ai salvata nicio adresa de livrare sau nu ai selectat-o (in cazul utilizatorilor inregistrati)- Nu ai bifat casuta de acceptare a termenilor si conditiilor

Cardul cadou Scriptum contine un cod format din cifre si litere. Dupa ce te loghezi in cont si iti pregatesti comanda in cos, intri in cos si acolo ai optiunea de a completa codul de pe cardul cadou Scriptum. Dupa aplicarea acelui cod, totalul din cos se va schimba corespunzator cu valoarea aleasa de tine sa o folosesti de pe cardul cadou. Apoi continui normal pentru finalizarea comenzii.

- la crearea unui cont pentru prima data pe site - la prima abonare la newsletter a unei adrese de email - la scrierea unei recenzii acceptate pentru un produs de pe site - la fiecare Like sau Share pe retele sociale dat unui produs din pagina de produsDetalii si regulament de folosire gasesti aici LINK Regulament puncte de fidelitate

Comanda plasata poate fi modificata inainte de achitarea contravalorii comenzii sau inainte de facturare, accesand comanda din contul de client. In cazul in care contravaloarea comenzii a fost achitata ori a fost facturata te rugam sa plasezi o alta comanda si sa ne contactezi sa livram deodata cele doua comenzi.

Pentru produsele achizitionate ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata: - plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, valabila doar la livrari in tara. - transfer bancar in contul firmei. Detalii despre conturi bancare gasesti aici (link la contact) - plata online prin card bancar - plata prin PayPalDetalii pentru metode de plata (link)

In Romania, livrarea se face prin curier rapid sau prin Posta romana. In afara Romaniei livrarea se face prin curier rapid sau alte solutii alese de comun acord pentru un timp cat mai scurt si costuri cat mai reduse.Pentru detalii legate de timpi, costuri si alte informatii utile, fa click aici (link modalitati de livrare)

In Romania livrarea se poate face in minim 24 de ore, in functie de ora plasarii comenzii si de optiunea aleasa de tine pentru livrare. In afara Romaniei, livrarea dureaza de la 24 de ore in sus, in functie de tara destinatie si de metoda de livrare aleasa. In general, o expediere mai rapida poate costa mai mult. Asta daca nu e gratuita, depinde de valoarea comenzii.Pentru detalii legate de timpi, costuri si alte informatii utile, fa click aici (link modalitati de livrare)

Cand esti la cosul de cumparaturi si urmezi pasii de finalizare a comenzii, taxele postale iti sunt calculate automat pentru livrare in Romania, in functie de valoarea comenzii si metoda de livrare aleasa. La livrari in afara Romaniei, taxele postale nu sunt calculate automat, acestea urmeaza sa iti fie comunicate ulterior pe email sau telefon.Pentru detalii despre taxe, fa click aici (link modalitati de livrare)

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi si te vom sfatui ce sa faci ca sa returnezi coletul si noi iti vom trimite in cel mai scurt timp produsul dorit.

Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai tastat corect si tot nu reusesti sa platesti, verifica daca suma de plata nu depaseste fondurile pe care le ai disponibile sau daca nu exista o restrictie sa achiti o suma mai mare de un anumit plafon.Un alt sfat ar fi sa verifici cu banca emitenta daca acest card iti permite sa platesti online si nu are restrictii de securitate.

Stocurile noastre sunt actualizate constant, totusi, ar putea exista mici discrepante intre stocurile existente si cele afisate pe site. Specificatiile stocurilor sunt mentionate in dreptul fiecarui produs in parte. Pentru o mai buna comunicare referitoare la disponibilitatea produselor, aveti posibilitatea de a comunica cu noi atat prin email cat si telefonic in timpul orelor de lucru. Daca se intampla sa avem probleme de stoc la produsele comandate de tine, te vom anunta telefonic in cel mai scurt timp. Daca vrei sa comanzi un produs care apare ca nu e in stoc, te rog sa ne contactezi si sa ne intrebi specific de stocul acelui produs.De asemenea, cand esti in pagina produsului dorit si fara stoc, ai optiunea de a te abona la alerta de stoc, adica atunci cand produsul va reveni in stoc, sa primesti un email de informare.

Daca ai plasat o comanda si te-ai razgandit, o poti anula fara nici un cost atata timp cat starea acesteia este in asteptare sau in procesare. Anularea o poti face fie din contul tau de client fie contactandu-ne in cel mai scurt timp. In urma anularii unei comenzi, se va modifica si statusul acesteia in contul de cumparator. In cazul in care comanda este expediata deja catre tine, poti renunta la ea, platind taxele postale implicate pentru expediere si returnare. In cazul in care doresti sa anulezi comanda dar ai platit deja online, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp pentru a evita costuri. Banii iti vor fi returnati, mai putin costurile de livrare implicate. Comenzile plasate on-line pot fi anulate in urmatoarele cazuri: - fara motiv, de catre cumparator, inainte de livrarea comenzii. - de catre vanzator: prin neindeplinirea conditiilor de validare a comenzilor;- in cazul modalitatii de plata ramburs, cand cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare specificata in comanda sau refuza coletul la livrare.

Daca comanda ta este de asa natura incat consideri ca merita facuta o reducere de pret, te rog sa ne contactezi si sa ne spui motivele pentru care soliciti o reducere. Noi vom evalua si in cel mai scurt timp iti vom raspunde.

Daca vrei sa comanzi si nu ne cunosti, am vrea sa iti spunem ca firma aceasta are activitate din 1995. In sectiunea de contact gasesti datele firmei noastre si poti sa le verifici pe siteurile de specialitate. Daca vrei sa folosesti cardul bancar pentru plata comenzii si nu esti sigur ca poti avea incredere in noi, trebuie sa stii ca noi nu salvam datele cardului tau. Plata este procesata de operatorul Mobilpay cu care avem contract si acesta se ocupa de toata partea de procesare a platii, noi nu intervenim cu absolut nimic in acest proces de plata. Implementam cele mai noi tehnologii pentru a mentine siteul performant, si serviciile de calitate. Nu avem virusi sau aplicatii ascunse care sa le punem pe computerul tau pentru a te monitoriza.Mereu aplicam cele mai inovative tehnologii pentru a-ti oferi o experienta placuta la navigharea pe siteul nostru. Toata activitatea ta pe site este securizata, poti verifica in adresa de sus ca se incarca protocolul de securitate https://.

Echipa noastra face eforturi ca sa tinem in stoc toate produsele de pe site. Avem peste 6.000 titluri de carte in stoc si peste 4.000 modele de cadouri. Insa, uneori, din motive multiple, cum ar fi furnizori intarzaiati, scapari de aprovizionare stoc, erori de inventar etc. se poate sa avem anomalii temporare de stocuri. In acest caz, va anuntam imediat ce comanda dvs este procesata si se observa acest lucru, pentru a gasi cea mai avantajoasa solutie pentru o livrare rapida a comenzii.

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

Da, se poate. Numarul de telefon si orarul sunt disponibile in sectiunea de contact (link)

Valoarea minima a unei comenzi este de 30 lei. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Da. O carte, o rama foto, o sculptura sau o revista, toate pot intra in cosul tau.

Preturile produselor sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Exista facilitatea sa schimbi afisajul in moneda dorita de tine (EURO, GBP, USD). Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Pe acest site, ai optiunea de a alege afisarea pretului in RON, EUR, USD, sau GBP. Poti alege valuta preferata in zona de meniuri din partea din stanga sus a oricarei pagini, sau din pagina oricarui produs, de langa pretul afisat.

Cu siguranta putem sa rezolvam asta. Contacteaza-ne si da-ne datele corecte iar noi iti vom retrimite factura refacuta.

Asigura-te ca acel card cadou este pentru magazinul Scriptum, apoi verifica perioada de valabilitate a cardului. Daca ai probleme in a folosi cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi prin cel mai la indemana mod, asa cum este specificat in datele de contact.

Da, se mai intampla insa nu e tragedie. Persoana care a cumparat cardul cadou, poate sa vada cardul cadou comandat in contul de client. Daca intampina probleme in a retrimite acest card din contul sau, ar fi de dorit ca acea persoana sa ne contacteze si noi vom retrimite cardul cadou la adresa de email solicitata anterior.

E placut sa intri in magazinul Scriptum fara sa tii cont de orar, cand iti convine, din confortul canapelei, al fotoliului sau al biroului, fara sa trebuiasca sa iei umbrela la tine sau sa tii cont de vremea de afara, de trafic, sau de locurile de parcare. Cautam sa iti oferim cea mai placuta experienta de navigare intr-o librarie, folosind interfete comode, intuitive si tehnologie mereu noua. Poti sa te plimbi cu usurinta printre produse, sa primesti informatiile dorite si apoi sa plasezi comanda imediat. Toate astea, indiferent daca locuiesti intr-un oras in care exista o librarie Scriptum sau nu, indiferent daca locuiesti in Romania sau oriunde altundeva. Ai la indemana o paleta larga de modalitati de plata iar livrarea se face in timp scurt. Beneficiezi de reduceri de pret tot timpul prin punctele de fidelitate, ai un istoric complet al comenzilor tale si vezi cu usurinta promotiile zilei.

Nu iti fa grijuri, suma de bani corespunzatoare iti va fi returnata si o poti folosi la comanda viitoare.

Daca ai returnat un produs platit deja, poti folosi suma de bani pentru o noua comanda. Daca nu vrei sa faci o comanda chiar acum, banii iti vor fi returnati intr-un cont bancar specificat de tine, in termen de maxim 30 de zile.

Te rugam sa ne contactezi si vom verifica comanda ta. E important ca adresa ta de email precum si a celui caruia i-ai trimis cardul cadou, sa fie scrise corect. In cazul unor erori, noi vom corecta asa cum ne vei solicita.

Factura este pusa de obicei in colet, printre produse. Uneori, aceasta poate fi pusa intr-un plic de nylon lipit pe cutie. Daca nu o gasesti nicaieri, te rog sa ne contactezi si iti vom retrimite factura.

Da, sigur ca da. Daca returnezi un produs, valoarea acestuia fie ti-o trimitem in cont, fie o poti folosi pentru a comanda un alt produs, urmand ca diferenta care rezulta fie sa o achiti in plus, fie sa ti-o returnam noi.